środa, 16 stycznia 2013

Odżywka Eveline 8w1


Hej dziś przyszła pora na małą  recenzję odżywki Eveline 8w1 używam ją regularnie  jak poleca nam producent .Moje paznokcie przed tą kuracją były bardzo łamliwe , rozdwajały się , kruche  przez to że od dziecka borykam się z problemem obgryzania paznokci może macie jakieś pomysły żeby przestać ?
Niestety nadal je obgryzam ! no nie wyląda zbyt ładnie muszę to ogarnąc ale nie umiem robie to z nerwów !.Efekty tej odżywki zobaczyłam po jakimś tygodniu stosowania reguralnie nie wyginały się na wszystkie strony i były faktycznie twarde  jak diament . Koszt odżywki to 10 -13 zł  nawet dobrze nie pamiętam .
Plusy 
- Twarde jak diament paznokcie .
- Uratował paznokcie przed łamliwośćią .
- Nie rozdwajają się .
-mała cena .
-wydajny .
-dobry pędzelek dobrze rozprowadza odżywkę  na płytkę paznokcia .
Minusy .
Brak .

 Ola ;)



5 komentarzy:

  1. Stosuję też odżywkę już od dłuższego czasu i naprawdę widać, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To cos dla mnie bo moje paznokcie strasznie się rozdwajają i łamią :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze jej w końcu wypróbowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuje ją zawsze pod lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam te odzywke, ale naczytalam sie o skutkach ubocznych (grzybica) i omijam szerokim lukiem :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad ;)