niedziela, 20 stycznia 2013

Oczyszczający korektor w sztyfcie z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu

hej dziś znów przychodzę do was z recenzją korektora do twarzy mam jakąś wenę twórczą  mam pełno pomysłów na posty jest pozytywnie :).Korektor można zdobyć u konsultantki oriflame  więc dostępność jest dobra lub można np zamówić na alegro .
Kosmetyk ma za działanie maskować nie doskonałośći i przyśpieszyć gojenie się  ma w sobie olejek herbaciany . Ma 2 strony z jednej strony beżowy a z drugiej zielony  czerwone miejsca trzeba zamaskować zielonym , potem nałożyć beżowy a krycie jest dobre nie kryje doskonale jak czytałam na różnych forach powiem wam tak daje rade z tym kryciem . Całkiem dobrze radzi sobie z bliznami po trądzikowych . Zielona strona dobrze poradziła sobie z dużymi ropnymi pryszczami wysuszyła je .Wogóle nie zauważyłam żeby mi zatkał pory a wręcz przeciwnie oczyścił je mam takie wrażenie .
Co do ceny korektoru do 15 zł nawet do 30 zł nie pamiętam dokładnie ceny .
Plusy 
-Wysusza .
-Poręczny do codzinnego użytku .
-Wydajny 
- Ma w sobie olejek który oczyszcza .
-Przyśpiesza gojenie blizn . pryszczy 
Minusy 
- Zbyt mało kryje 
Ola :)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że słabo kryje, bo ja potrzebuję mocnego krycia..
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. też go miałam nie jest zbyt dobry :) Zapraszam rowniez do mnie http://poliskowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam korektoru, ale ten wygląda ciekawie :)
    szkoda tylko, że nie kryje zbyt mocno, ale mi by taki raczej wystarczył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go i raczej nie kupię ze względu na słabe krycie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad ;)