wtorek, 15 stycznia 2013

O wszystkim i o niczym.

Hej , jak widzicie mój blog się zmienił za pomocą mojej koleżanki  też prowadzi bloga  http://www.mystyleland.blogspot.com/. Tak w ogóle wczoraj cały dzień byłam u niej i wpadła na pomysł że ulepszy ,mój blog żeby ładnie i estetycznie wyglądał a mi za  bardzo nie chciało to samej zrobić. Teraz bardzo mi się podoba jak wygląda mój blog  a wam ? wielkie dzięki olivka    ! . Potem na spontanie olivia podcieła mi grzywkę na prosto heh  mój domowy fryzjer ale dobrze to zrobiła lepiej niż moja pani z salonu fryzerskiego co do niego chodzę .. A tak poza za tym mam już od poniedziałku ferie i się z tego powodu cieszę bo wolno spać w dzień ja to kocham po prostu  :) . A jakie chcecie posty na blogu żebym dodawała piszcie śmiało propozycje? .
Uwielbiam to  ♥

o jest kawałek, który pozwala zaczynać z uśmiechem każdy nowy dzień! ♥

Ola :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad ;)